برای مادرم
برای مادرم

شرح خاطرات و زندگینامه مادرم که مظلومانه پرپرش کردند-دل نوشته های من به مامان گلم


گل زندگیم، غزاله قشنگم، نرگس

در تمام این یک سالی که مامان گلم راه بهشتو پیدا کردو رفت، یه ماه مهربون، یه گل خوشبو، کنارم بود که وجودش لحظه های سختمو ، آرامش میداد.

یه گل خوشبو که مثل اسمش گله...

خواهر قشنگم ، نرگس...

مطلب این پستو به چشمای قشنگش تقدیم می کنم:

 

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

 دنیامون یک عالمه آدم خوب و بد داره

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمیشن

همه که پر ترک مثل من و تو نمیشن

ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه

خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه

 

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماست

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

ماه من غصه نخور خیلیا تنهان مثل ما

خیلیا با زخمای زندگی آشنان مثل ما

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید فردامون بشه بهشت

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

 ماه من غصه نخور دنیا رو بسپر به خدا

هر دومون دعا کنیم تو جدا منم جدا

 



نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت9:16---28 مرداد 1392
سلام ..حال شما ؟ من نمیدونم چه اتفاقی افتاده براتون ولی فقط میدونم زندگی بالا و پایین زیاد داره وباید باهاش کنار بیایین ..
پاسخ:ممنون از حضور سبزتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:,

  توسط نرگس- معصومه  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

سلام مامان گلم
به نام مادر
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
فصل پنجم
فصل ششم
فصل هفتم
فصل هشتم
فصل تهم
فصل دهم

 

 این دعاها جنسشان مرغوب نيست
 خداحافظ ای نوبهارم
 نان و ايمان
 حسرت یه نگاه مادرم
 گل زندگیم، غزاله قشنگم، نرگس
 تو فقط ماهه منی
 ای زندگی بردار دست از امتحانم
 مولای غریبم سلام
 مامان گلم جات تو آغوش خدا امنه امنه
 خدایا تو قلب مرا می خری؟
 خدایا هنوز اون بالایی؟؟؟
 تنهام به ژرفای مرگ
 مادر
 بی تو
 روزت مبارک همه ی آرزويم
 مامانه گلم سلام بانوی بهارم
 مامان خوشگلم سلام
 دلم تنگه مامان
 زندگينامه مادرم
 خدا
 مامان قشنگم سلام ، منم معصومه.

 

شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نرگس- معصومه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برای مادرم و آدرس http://mamanegolamsalam.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من و مامانم
به یاد مادرم
کلبه همدلی
به ياد مادرم(برادر عزیز آقا رضا)
دلنوشته ها
دلتنگتم مادر
مادر
مادر دلتنگتم
نغمه های تنهایی
بارگاه
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

ساعت ديواری فانتزی
نغمه های تنهایی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ